Pytania? Zadzwoń: +48 33 829 72 41/26

  1. Ciągły rozwój zawodowy:

Wskazówka: Angażowanie się w ciągły rozwój zawodowy, aby być na bieżąco z najnowszymi metodykami nauczania, badaniami i trendami w dziedzinie kształcenia oraz w zakresie najnowszej wiedzy z wykładanej dyscypliny.

  1. Podejście skoncentrowane na studencie:

Wskazówka: Priorytetowe traktowanie potrzeb i celów studenta, motywowanie, dostosowywanie tempa zajęć do grupy studenckiej dążąc do osiągania zakładanych celów i efektów uczenia dla danego przedmiotu oraz wzmacnianie integracyjnego środowiska grupy studenckiej.

  1. Jasne cele nauczania:

Wskazówka: Ustalanie jasnych, mierzalnych i osiągalnych celów nauczania zapewniających osiąganie zakładanych efektów uczenia się. Łączenie przekazywanych treści i efektów uczenia z potrzebami zawodowymi studentów.

  1. Angażujące techniki nauczania:

Wskazówka: Stosowanie różnorodnych interaktywnych technik nauczania, takich jak odgrywanie ról, debaty, studia przypadków, celem zaktywizowania studentów i poprawy ich kompetencji w danej dyscyplinie.

  1. Efektywne umiejętności komunikacyjne:

Wskazówka: Rozwijanie silnych umiejętności komunikacyjnych w grupie studentów, stanowiących podstawę dla ich przyszłego funkcjonowania w zespole pracowników oraz w społeczeństwie.

  1. Obiektywne metody oceny:

Wskazówka: Tworzenie sprawiedliwych i zróżnicowanych metod oceny kompetencji studentów (m.in. projekty, prezentacje, zadania praktyczne), celem oceny stopień opanowania efektów uczenia się i zachęcenia studentów do wykorzystywania zdobytej wiedzy i umiejętności w pracy zawodowej i w życiu codziennym.

  1. Praktyki włączające kulturowo:

Wskazówka: Promowanie wrażliwości kulturowej i inkluzywności w grupie studenckiej, celem zwiększenia zaangażowania studentów w programy wymiany międzynarodowej oraz pracy w grupach ze studentami z innych krajów.

  1. Integracja z nowymi technologiami:

Wskazówka: Wykorzystywanie nowoczesnych technologii i rozwiązań IT w procesie dydaktycznym, celem zwiększenia efektywności przekazywanych treści i atrakcyjności prowadzonych zajęć dydaktycznych, np. wykorzystywanie zasobów internetowych, aplikacji, platform dydaktycznych (np. do nauki języków obcych).

  1. Badania i innowacje:

Wskazówka: Zaangażowanie w badania edukacyjne, bieżące śledzenie najnowszych trendów w dydaktyce oraz odkrywanie innowacyjnych podejść mają na celu ciągłe zwiększanie efektywności nauczania. Należy również pamiętać o podejmowaniu prób pozyskania projektów badawczych w danej dziedzinie.

  1. Refleksyjne nauczanie:

Wskazówka: Regularnie angażowanie się w autorefleksję i pozyskiwanie informacji zwrotnych od kolegów akademików i studentów, celem identyfikacji obszarów prowadzonego procesu dydaktycznego, wymagających poprawy - dążenie do doskonałości w nauczaniu.

Atuty Akademii Nauk Stosowanych w Bielsku-Białej

 

Prestiż i wysoka pozycja ANSBB w środowisku

Szeroka i różnorodna oferta studiów dostosowana do potrzeb rynku pracy

Wysoko wykwalifikowana kadra naukowo - dydaktyczna

Nowoczesna baza dydaktyczna, laboratoria z unikalną aparaturą badawczą

Umiędzynarodowienie studiów, m.in. Erasmus+, Cepus

Aktywność w kołach, konferencjach i seminariach naukowych

Niskie czesne, wysokie stypendia, liczne promocje

Dogodna lokalizacja i nowoczesna baza dydaktyczna

Studia kończące się uzyskaniem dyplomu oraz licznych certyfikatów

Adres


Akademia Nauk Stosowanych
w Bielsku-Białej
43-382 Bielsko-Biała ul. Cz. Tańskiego 5
Elektroniczna Skrzynka Podawcza:
/wsfip_bb/SkrytkaESP
Konto bankowe:
Bank Pekao S.A.
28 1240 4142 1111 0000 4823 0360

Back to top